نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2062
-
الف
+

معرفی نویسندگان و شاعران منطقه «کلنگار لوگر» در کتاب «تذکره الشعرا»

«عبدالرحمن تسل» ریاست اطلاعات وفرهنگ «لوگر» کتاب «تذکره الشعرای کلنگارلوگر» را با حضور ادیبان، شاعران و فرهنگیان این ولایت رونمایی کرد.

به گزارش آی فیلم 2، ریاست اطلاعات و فرهنگ «لوگر» از کتاب «تذکرة الشعرای کلنگار لوگر» با حضور ادیبان، شاعران وفرهنگیان رونمایی کرد.

کتاب «تذکر ة الشعرا» توسط بانو «نرگس کاظمی» متعلم صنف دوازدهم لیسه «سعدیه شهید» نگاشته شده که در آن نویسندگان و شاعران منطقه «کلنگار لوگر» را معرفی کرده است و نمونه های شعرهایشان را در این کتاب گنجانده است.

 سخنرانان و ادیبان حاضر در این مراسم با تمجید از این مجموعه ادبی ، این اثر را مورد نقد و بررسی قرار دادند.

این کتاب در چهل و چهار صفحه و پنجصد نسخه زیور چاپ یافته است.

 «عبدالرحمن تسل» رییس اطلاعات و فرهنگ لوگر در این مراسم گفت : برنامه رونمایی از کتاب یاد شده با همکاری ریاست اطلاعات و فرهنگ به منظور تشویق اهل قلم و ادیبان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی چنین برنامه هایی برای تشویق نویسندگان و ادیبان ارزنده است، خاطر نشان کرد: ریاست اطلاعات و فرهنگ همواره می کوشد برای نهادینه شدن فرهنگ مطالعه و تشویق نویسندگان گام های موثر بردارد.

«نرگس کاظمی» نویسنده کتاب تذکره الشعرای کلنگار لوگر نیز در این مراسم گفت: این کتاب که  اولین اثر من می باشد و آن را با هزینه مالی خود چاپ کرده ام.

وی گفت: من درجامعه ای  زند گی می کنم که جنگ هر روز از مردم قربانی می گیرد و خواستم که از طریق چاپ این کتاب الگویی برای زنان و دختران باشم.

منبع: باختر

م ا 

نظر شما
ارسال نظر